Citat:
Originally posted by f_b@Feb 10 2009, 18:13
Javisst! Jag har erfarit att det går att få mycket sämre service, t.ex. att de varken svarar på telefon eller på mejl. Men är man så missnöjd så är det bara att flytta.
|
Jag tycker nästan att detta är VÄRRE än att dom inte svarat alls.
Om dom inte Surftown lovat, och lovat, och lovat att lösa problemet, så hade vi flyttat sajten för länge sedan.
Är problemet inte löst i morgon så har vi inget val än att flytta sajten och kräva pengarna tillbaka.
Detta mottog vi den 22:a Januari:
"Hej Mikael
Vi har nu startat en flytt tillbaka till wsp1. Denna kommer vara klar inom 24timmar. under tiden skall ni undvika att arbeta mot ert konto.
Vänliga hälsningar
Filip"
Detta mail mottog vi den 5:e februari när jag undrade hur flytten gick (för typ 5:e gången):
"Hej Olov!
I normal fall tar en flytt 24timmar men i enstaka fall kan det ta längre tid. Det beror på hur mycket data som skall flyttas mellan servrarna.
Men om ni är otåliga så kan vi avbrytta flytten och rulla tillbaka er till den förra servern.
Vänliga hälsningar
Filip
SURFTOWN support"
Ärligt talat, vad är det för företag som behandlar sina kunder så? Först påstå att en flytt ska ta under 24 timmar, och 14 dagar senare fråga om vi är otåliga? Är det konstigt att man blir "lite" irriterad?