Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-10, 14:41 #21
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Fakturanummer: 7VFVBP3KK9
Betalningsdatum: 2008-12-21
Fakturadatum: 2008-12-16

Fakturanummer: 9N48QCJQRR
Betalningsdatum: 2009-01-18
Fakturadatum: 2009-01-13

Det är inte frågan om samma dag utan 1 månad mellan, ni kunde inte ge klara besked om vilka komponenter som fanns på linux respektive windows konton, vilket gjorde att vi inte fick det kontot vi skulle ha. Då sa ni att vi måste köpa ett konto till och betala en gång till vilket vi gjorde 1 månad efter att första kontot satts upp. Och det andra kontot har inte heller fungerat med de komponenter som skulle finnas och därför skulle vi flyttas till ny server, vilket vi nu väntat på i 3 veckor. Sajten har inte fungerat sedan mitten av december.

Citat:
Detta är ju ingenting vi har bett dig göra eller föreslagit, så det anser jag inte att vi kan ta på oss.
Det var ju SURFTOWN's supportpersonal som sa att vi måste köpa ett nytt konto! Vi betalade 2 gånger precis som eran supportpersonal sa att vi skulle göra. Tror du att vi sitter betalar 2 gånger för att vi tycker det är kul betala fakturor, eller? Inte nog med att ni kallar en för otålig efter 2 veckor, sedan kan ni inte stå för att ni har lurat på en kund 2 konton. "råkat beställa ytterligare ett Windows-webbhotell" låter som om jag har tråkigt på dagarna och tecknar konton hos "Sveriges bästa webbhotell"... stor risk!

Men tydligen har ni 30 dagars nöjd kund garanti, innebär det att jag kan säga upp konto 2 och fortsätta köra på konto 1?
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat