Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Fast R skrev inte alls att det rörde sig om ett webbhotellbyte, utan att ni rekommenderade flytt mellan två servrar.
|
Njae, men jag tolkade påståendet nedan som om han blivit ombedd av oss att köpa ett nytt webbhotell:
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Citat:
Har vi inte levererat produkten du beställt?
|
Nej... Vi har fått beställa DUBBLA konton p.g.a. att ni inte kan ge ett klart besked om vilken server vi ska ligga på. Ändå har vi hamnat på fel server.
Vi har betalat 2 916,75 + 2 916,75 = 5.833 kr för att få reda på att vi inte kunna använda eller uppdatera vår sajt sedan december. Seriöst? NEJ Bluff? JA
|
Men jag fick till slut Robertssons användarnamn via PM, och har kontrollerat ärendet. Inte någonstans har jag kunnat läsa att någon av våra supportrar har påsått att Robertsson skulle vara otålig. Vi har dessutom inte påstått att han skulle behöva köpa ett nytt webbhotell - faktiskt så har han fått innestående belopp från sitt förra webbhotell krediterat till det nya (precis som vi brukar göra).
Dock verkar det ha skett ett tekniskt fel som gör att flytten tar betydligt längre tid än vad det brukar göra, och det tar vi givetvis på oss. Jag har dessutom pratat med David nu, och han kommer kika närmare på det här ärendet direkt samt undersöka varför det uppstod ett tekniskt fel vid flytten.