Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-10, 13:11 #14
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Jögimar
Det stämmer inte helt. Jag har inte någon länk, för närvarande även om det kan hittas med lite google sökningar, men jag har ofta
läst att kunder med privat paketet på surftown blivit ombedd att skaffa företagspaketet på surftown för att få stabilitet. Jag inser att
era priser inte ger topp kvalite för den lilla användaren, men det där är lutar åt "Betala mer annars får du stå ut med det".
Nu blandar du ihop två olika saker. Robertsson påstår att vi hade föreslagit honom att köpa ett helt nytt webbhotell för att lösa ett tekniskt problem - vilket vi givetvis inte gör. Skulle det möjligtvis vara en lösning, så kräve vi givetvis inte någon betalning för webbhotell #2 (eftersom vi ändå kommer stänga webbhotell #1 när allting är flyttat). Detta har alltså ingenting att göra med att vi föreslår kunder med större hemsidor att uppgradera till ett företagspaket. Problemet med stabiliteten hos vissa privatwebbhotell har allt som oftast berott på att kunden i fråga haft en väldigt välbesökt hemsida eller webbapplikationer som krävt betydligt fler resurser än vad du får på ett privatwebbhotell som kostar som en kopp kaffe på stan.

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Jögimar
Sedan problemen med supporten. Senast på eran blogg hade ni en bugg som gjorde att alla supportärenden som hade 3-4 (eller fler?)
svar/korrespondenser mellan kund och support mystiskt försvann. Det var mycket frustrationer bland kunderna. En enkät en kort
tid efter detta problem säger inte alltför mycket.

Om en reporter frågar en motalabo (jag råkar vara ifrån motala) en person på stan om dom tyckte det var bra motala IFK innebandy vann
och personen svarar ja så är det 100% positivt. Dock blir det betydligt mindre om nästa person som tillfrågas svarar nej.

Dom där 4/5 poängen vore kul att få se i sin riktiga kontext.
Givetvis så innebar det otroligt mycket frustration, och det är vi otroligt ledsna över. Men även om dessa kunder hade en otroligt dålig supportupplevelse den gången, betyder inte att de haft det tidigare eller sedan dess. Och det betyder heller inte att alla våra andra kunder haft en dålig supportupplevelse. Men jag ska faktiskt se ifall får publicera lite statistik från vårt supportsystem, det hade varit väldigt roligt att dela med sig av detta.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat