Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-10, 12:53 #12
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Surftown föreslog det för att lösa ett tekniskt problem.
Jag har väldigt svårt att tänka mig att vi skulle föreslå att du skulle köpa ett nytt webbhotell för att lösa ett tekniskt problem. Men eftersom du vägrar dela med dig av väsentlig information som gör att jag kan kontrollera ditt ärende, så kan jag dessvärre inte kolla upp saken åt dig.

Men jag vet med säkerhet att David aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att lura en kund, så tyvärr kan jag inte ta dina bluff-anklagelser seriöst. Möjligtvis har en supporter begått ett misstag men som sagt, det är inget jag kan kontrollera om du inte delar med dig av antingen användarnamn eller support-id.

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Jögimar
surftown är inte precis kända för sin support eller att ta tag i saker. Ska något göras så
kan man räkna med att det tar ett bra tag.
Sant. Men det var länge sedan så var fallet, faktiskt. Vi introducerade ett sätt att betygsätta alla svar kunderna får från våra supportrar, just för att vi ville ta tag i vår support. Och jag kan säga att vi har ökat i omdöme under ett bra tag nu, och har legat på ett genomsnitt på 4 av 5 i betyg senaste månaderna. Så helt fel ute är vi inte, även om många saker fortfarande kan förbättras.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat