Ämne: Nyhetsbrev -
Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-06, 19:12 #6
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Nog för att jag är allergisk mot spam men om jag fick ett meddelande från någon som jag handlat av och som jag varit nöjd med skulle jag tycka att det var ok om det kom inom låt säga 1-2 år. Äldre affärer skulle jag se som ren spam.

Hade du tänkt köra dem som grupp med "dolda mottagare"? Själv får jag lite negativa vibbar om det inte är något jag prenumererar på. För mig känns det betydligt bättre med meddelande som kommer med min e-postadress synlig. Jo, jag vet program som gör det - använder det själv men det känns ändå bättre - och jag har aldrig påstått att jag är rationell

Varför inte lägga till - vill du i fortsättningen ha meddelande från mig så svara på detta meddelande, gå till webbplatsen och anmäl dig - eller liknande. På mig skulle en sådan rad kännas som att jag inte har hamnat på en spamlista utan att detta är ett ensatak utskick och jag har har ett fritt val att fortsätta ta emot meddelande. Hade jag gjort flera affärer med dig eller inom ett område där jag handlar då och då så skulle jag nog tackat ja - dvs gett dig en än bättre lista.
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat