Citat:
Originally posted by BoISaren@Feb 3 2009, 21:24
Just nu är hon en liten fjortis som jag hade spräckt pannbenet på om jag hade sett henne. Gillar inte henne någonstans
...
Sen bölar hon ut i tidningen när hon får en flaska uppkörd mellan benen.
|
Hade det varit mitt forum hade du blivit avstängd på direkten med en sån attityd och såna kommentarer. Hur kan du på något sätt rättfärdiga våld och övergrepp för att en bloggare inte faller dig i smaken. Vidrigt beteende.
Det hör inte till saken om jag, du eller en majoritet inte gillar det hon skriver eller hur hon tjänar pengar, så länge hon håller sig inom lagens gränser. Dessutom tror jag att en majoritet av hennes läsare är sådana som du, som inte gillar henne men ändå läser hennes blogg (det skrev du själv). Hon tjänar lika mycket pengar på er så börja med dig själv om du har ett problem med henne. Anser du att hon använder sig av otillåtna marknadsförings/annonseringsmetoder kan du ju ta det med marknadsdomstolen. Vi lever (tack och lov) i ett relativt fritt land.
På vilket sätt är det ett krav att skänka pengar till välgörenhet? Hur vet du förresten att hon inte gör det? Det hon skriver intresserar mig inte direkt. Men hon är en väldigt bra förebild på många sätt för många unga tjejer. Din 16 åriga kompis, är det en kille eller? En 16 årig kille som har ett aktiebolag är 100 gånger vanligare än en 18 årig tjej som har ett. Jag tycker att det är sjukt bra att Isabella är öppen med att det går att tjäna bra med pengar som
ung tjej.
Förhoppningsvis så kommer det göra att vi får fler kvinnliga och/eller unga entreprenörer och framförallt internetentreprenörer, och det ser jag fram emot.