Man kan ha åsikter, uttal kritik mot personer och företeelser - och ha en intressant och fruktbar diskussion om det. Men när "kritiken" har varit som i denna tråden - då ser inte jag det som underlag för en sådan diskussion utan avundsjuka är det lindrigaste jag kan kalla det.
Om man fortsätter jämförelsen med försvarsministern så kan och har jag synpunkter på hans sätt att sköta ämbetet och hans åsikter men det förtar inte att jag respekterar honom som person. En person som lagt ner och lägger ner mycket tid på politiskt arbete - medan de flesta av oss (notera oss, dvs mig själv inräknad) mest sitter och gnäller. Hur illa jag än kan tycka om hans åsikter så anser jag inte att man bör ta heder och ära av honom som person vilket jag tycker att man gjort med denna bloggerska.
Citat:
Ursprungligen postat av icehole
det enda hon gör är att skriva om meningslöst skit samt produkter som hon får betalt för att nämna.
|
Citat:
Originally posted by -BoISaren@Feb 3 2009, 20:03
Just nu är hon en liten fjortis som jag hade spräckt pannbenet på om jag hade sett henne. Gillar inte henne någonstans....
Hon skryter att hon driver ett meningslöst AB.
|
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
]Ska jag berätta en hemlighet? Varje gång hon skriver typ "Nu har jag varit och klippt mig på annicas frisör (eller ngt liknande)" så får hon pengar för det. Lite patetiskt.
Sen bölar hon ut i tidningen när hon får en flaska uppkörd mellan benen.
|