Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-03, 20:28 #28
BoISaren BoISaren är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2005
BoISaren BoISaren är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av studiox
Citat:
Originally posted by -BoISaren@Feb 3 2009, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av icehole
hon är känd för att hon är en blondin som 14-åringar tycker är snygg och har en så kallad blogg där det enda hon gör är att skriva om meningslöst skit samt produkter som hon får betalt för att nämna.
men visst, hade jag fått 300 000 i månaden för att göra samma sak hade jag gjort det utan att blinka
Du glömde BMW`n hon tjatat om i flera månader.
Hade hon skänkt lite pengar till afrika osv osv, där dom lider, så hade jag uppskattat henne. Just nu är hon en liten fjortis som jag hade spräckt pannbenet på om jag hade sett henne. Gillar inte henne någonstans....
Hon skryter att hon driver ett meningslöst AB.

Såja lugn och fin. Tror inte det är att rekommendera att formulera sig så om hon någon gång faktiskt skulle råka ut för en olycka...

Hade hon inte haft ett AB hade knappast G life kunnat gå in som delägare och vi hade haft lättare att verifiera hennes inkomstuppgifter, så där kan man väl inte säga annat att det var både lyckat och meningsfullt.

Hela blogg-infernot som helt plötsligt erövrat världen precis som myspace/facebook gjorde innan och kanske twitter gör efter är bara en virtuell bakmaskin - Om folk är tillräckligt gamla här för att komma ihåg den :-)

Teknikintresserade, som det kanske, eller kanske inte finns en överrepresentation av här har ju en förmåga att inte starta AB, för de inte vet hur man gör :-)

Mja, jag är lugn. När folket växer upp (typ 16-18 år) så kanske dom förstår att hon är totalt meningslös.

Jag VET att hon har ett AB, men vad är det att skryta om?

Nu lämnar jag tråden.

Citat:
Hennes mål inför 2009:
1. Ta körkort och köpa en BMW Z4
2. Bli mer ekonomisk och äta mer hemma
3. Bli bättre på att städa och hålla ordning
4. Bli mer rak mot andra människor
5. Ha mer kvalitetstid med mina vänner
6. Flytta till en gemensam lägenhet med Nils
7. Fokusera på skolan så gott det går
8. Leva sundare - Alltså inte stressa lika mycket
9. Tjäna enormt mycket pengar
10. Vinna Lets Dance med Jonathan Näslund
Bli mer ekonomisk? Så ska hon tjäna en BMW Z4. Skrattretande.

Nu lämnar jag tråden.
BoISaren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat