Visa ett inlägg
Oläst 2009-02-01, 19:45 #5
PHREDATOR PHREDATOR är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
PHREDATOR PHREDATOR är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Ursprungligen postat av taz76
du skulle kunna använda ajax t.ex

Jag antar att du menar att använda det även vid klick på "Med vad ?", tanken slog mig och jag ska kika lite på det vid tillfälle.

Citat:
Originally posted by -allstars@Feb 1 2009, 00:41
är det ajax när du skickar formuläret eller var?
Svar ja.

Citat:
Ursprungligen postat av micze
Fungerar gör den Firefox med noscript påslaget, inga problem här, snygg dessutom.

Varför behöver sidan en e-postadress för att skapa ett skepp?, och var står det hur du ämnar använda dom?
Det fick mig att rygga tillbaka direkt.
och om någon skulle skicka ett skepp till mig hur skulle den e-postadressen hanteras efter meddelandet har skickats?
Inte ute efter o vara negativ men jag är väl paranoid nuförtiden.
Tack.

Jadu, varför man behöver e-postadress har jag inget bra svar på egentligen. Jag förstår att du är paranoid (speciellt när det står "marknadsföring via e-post" under min profil ) Men du behöver inte vara orolig, jag ska inte nyttja dem till nåt. När man skickar ett skepp så behövs det ju två e-postadresser (av en enkel anledning) men samma sak där, jag ämnar inte använda dem till något alls.

Som jag skrev så är inte projektet ämnat att få superduper mycket trafik utan mer ett "roligt" sätt för mig att leka och utvecklas med olika tekniker som jag inte hållit på med tidigare.

/F
PHREDATOR är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat