Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Nov 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Nov 2004
|
Nej men är inget som jag tycker hör till det moderna samhället, inte nog att man tvingar ha det i utbildning som är betygsgrundande.
Att lära ut massa sagor och rent bullshit tycker jag är helt fel, om man ser endast på Svenska kyrkan så kolla under åren hur mycket mark och pengar dom "snott" från folket.
Har ju inte funnits så länge möjlighet att avsäga sig kyrklig skatt och liknande.
Men det jag tycker är så sjukt är att porr fortfarande ses som moralisk fel som är verklighet en sak som inte går att förneka.
Medans det inte är moralisk fel att tvinga in massa religion som tvång som endast är ren bullshit.
Skulle jag börja sälja massa flaskor och säga att det bor en ande i dom så skulle jag åka dit för både det ena eller andra. Men att säga att gud finns och lära ut sådant är helt lagligt.
Och religion är något folk verkligen har fått betala för även ofrivilligt i många år och delvis fortfarande.
Sedan får folk tro vad dom vill, men ska inte bli tvingande del av samhället. Skulle folk vilja ha massa andra saker än kyrkor så skulle dom inte fått det.
|