|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Feb 2007
|
Alla företag som inte vill betala för att finnas med i Eniros uttorkade register slipper ju kommentarsfunktionen antar jag. Och det säger sig ju självt att företag som får negativ kritik inte har lust att betala för att ligga med nästa år. Snacka om att skjuta sig i foten, ja... Om någon letar upp företaget den vägen kommer de ju ändå inte blir kunder, så varför betala för att finnas med.
Det är bra att det finns forum där konsumenter kan varna för företag som inte sköter sig, men då ska det finnas utrymme för duskussion och någorlunda kontroll. Här blir det säkerligen en hel massa smutskastning av konkurrenter.
Våra kommentarer på Eniro är 3 femmor, en etta och en trea. Jag misstänker att en av femmorna är från en tillfällig bekantskap som jag träffade på en fest. Ettan är en kund som inte fick sin order och heller inte hörde av sig. Det visade sig senare att det berodde på att kunden själv hade skrivit fel postnummer (!). Kul då att få en etta och en spydig kommentar för att vi inte skickar grejerna!
När returen kom och vi upptäckte det hela så skickade vi ett mail och frågade efter korrekt adress samt om kunden ville att vi skulle skicka den igen. Samma kund gick då in på Eniro och skrev 3an, och det var ju i varjefall schysst.
|