Citat:
Ursprungligen postat av Effexjakob
Såså. Nu tar du väl ändå i så att du spricker? Hån mot svenska webbutvecklare? Och mot WN (menar du forumet rent tekniskt, källkoden m.m? Eftersom du även tycker att jag hånar dess medlemmar?). Det är till att vara lättstött märker jag... :-)
Om du tycker att min prissättning är för hög så är det snarare en salut till svenska webbutvecklare, dvs jag värderar den här typen av tjänster högre än vad du gör. Det kanske är så att det är din åsikt som bidrar till att man här på WN får läsa om personer som lovat att göra ett företags professionella webbplats för 3.000 kr till fastpris, och sen får jobba livet ur sig för att leva upp till det löftet?
|
Visst finns det sådana men det handlar nog mest om ungdomar som vill ha sina första referenser och riktiga uppdrag och då kan det nog mycket väl vara värt det. Vare sig du inser det eller inte så är det en oerhörd skillnad mellan en komplett professionell webbplats till ett företag och ett par små script...
Citat:
Ursprungligen postat av tommi
Ja vad less jag blir på dessa kommentarer. Och alla som kritisera säljarens sida och detta pris.
Varför inte låta denna kille få sälja denna sida och ni som tycker priset är för högt eller lågt eller om sidan ej är värd detta så skriv detta i en annan tråd. Är varken moderator eller Admin i detta forum men var är ni som ska rensa detta skit snack?
Killen säljer en sida och vill ha ett pris så låt han sälja för detta. Har ni pengar så köp eller låt bli Super enkelt eller hur? Detta är en försäljnings tråd och ingen veta bäst tråd. Eller kan bättre tråd Eller hur? Låt killen sälja för vilket pris han vill
|
Jag brukar sällan kommentera prissättning om det inte är extrema fall. Det handlar snarare om konsumentupplysning. Jag ser det inte som mycket bättre än rent bedrägeri när man försöker lura mindre vetande att betala långt mycket mer än vad en produkt är värd.
Passar väl på att bjuda 350 kr då. Du säljer som företag antar jag?