Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-01, 15:11 #9
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Upptäckte att AdLibris endast ger betalt för "nya" kunder. Om jag skickar en person till AdLibris som tidigare handlat där (de flesta har handlat där, AdLibris är snart större än Akademibokhandeln och därmed den största bokhandeln i Sverige) så får jag alltså 0 (noll) kronor för mitt besvär.

Av denna anledning har jag slutat att länka till AdLibris överhuvudtaget. En länk till Bokus ger så mycket mer.
Detta är ett mycket gammalt avtal som vi nu jobbar på att försöka uppdatera. Självklart är Adlibris lite motvilliga då en förändring för dem också innebär ökade kostnader. Det är dock forum, och trådar, som dessa som kan få dem att ändra sig. Kontakta gärna oss direkt också ang synpunkter som dessa.

Citat:
Vem säger att Tradedoubler inte får betalt för den trafiken? Är kanske bara vi affiliates som inte får ta del av den återkommande trafiken. Tycker TD verkar använda sig av mycket konstiga upplägg.
De pengar vi tjänar är baserad på vad ni affiliates tjänar (då ofta ca 30%), det är alltså lika mycket i vårat intresse som erat att detta fungerar så smidigt som möjligt. Vidare så undrar jag vad du menar med "mycket konstiga upplägg"? Det vore jättebra om ni kunde skicka dessa åsikter till [email protected], så att vi kan analysera dem och sedan optimera vårat system för våra användare.

Då jag inte kan kontrollera alla trådar här på WN speciellt ofta så ber jag er att fråga frågor och komma med kommentarer till ovan nämnd mailadress om ni vill ha svar på era frågor snabbt.

Mvh Calle
TradeDoubler
Support
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat