Citat:
Ursprungligen postat av Retard
Du kanske har lagt ner många timmar på den och mycket bakrundsjobb. Men det är ingenting som jag - som köpare - ser något värde av. Det som jag ser är produkten.
|
Jag har heller aldrig nämnt antalet timmar jag har lagt ner då det är irrelevant för köparen.
Citat:
Originally posted by -Retard@Jan 28 2009, 09:46
Det jag menade med att sidan känns dåligt validerad för att vara gjord i ajax är att jag ser ingen ajax av att bara använda sidan. Det finns ingenting som hindrar mig från att skriva in en ålder på -30 år och det finns inget som öht kollar om det är en epostadress jag stoppat in eller om det är namnet på ett gammalt ex.
|
Jag visste inte att validering hade med Ajax att göra. Nu har jag lärt mig det. ;-) Skämt åsido, visst skulle den kunna validera e-post och ålder. Nu validerar den bara att de fälten ÄR ifyllda, och inte att de är korrekt ifyllda. Tack för tipset.
Citat:
Ursprungligen postat av Retard
Och sidan känns inte riktigt etablerad för dels det låga besökarantalet och sen finns inte mycket poster alls i databasen.
|
Som sagt, sajten är bara en dryg månad gammal, som jag skrev i första inlägget.
Visst är det en funktionsmässigt sett enkel sajt. Det är också meningen. Däremot är den stabilt byggt, levereras som ett VS2008-projekt, använder en databas med stored procedures och parameteriserade anrop från applikationen. Väldigt enkel att bygga vidare på. Jag ser en mängd möjligheter som skulle kunna vara intressant för sajten och hittar jag ingen köpare på den i nuvarande version så gör jag verklighet av de idéerna själv.