Visa ett inlägg
Oläst 2009-01-28, 08:46 #8
Effexjakob Effexjakob är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Effexjakob Effexjakob är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Tjena retard!

Tack för ditt inlägg! Jag tar tacksamt emot ditt beröm. Berätta dock gärna vad du menar med "Den känns också dåligt validerad för att vara byggd i Ajax" och "Dock kändes siten inte riktigt etablerad".

Sen kan man ju som sagt fråga sig om 10.000 kr är mycket pengar eller inte i den här branschen. Där jag jobbar är det inte det, och jag är heller inte en fjortonåring som bryr mig om att göra en affär för 2-3 tusen kronor. Jag vill heller inte göra affär med någon som vill det. Jag köper argumenten om de är av typen "Jag tror inte på den här sajten", "Den är för dåligt konstruerad", "Domänen är fel", men när du listar upp "Bra domäner", "Bra site", "Smart logotyp / passande design" men slutligen "10.000 kr är ett klart överpris" då vill man nästan skratta. :-)

Jag har insett att detta forum inte är rätt ställe att annonsera ut webbsajter/projekt på. Majoriteten här har en mycket begränsad budget och 10.000 skulle troligtvis tvinga de flesta att tömma spargrisen helt, och då förstår jag att man blir provocerad av såna här annonser. I en annan tråd finns en sajt som dragit in 40 tusen på fyra månader, och flera dårar tycker att 80.000 kr är för dyrt för den. Att göra break-even på åtta månader och allt därefter är ren vinst är inte illa, men det förstår inte många av de små pyren som hänger här.

Lev väl alla ni - och lycka till med era projekt!
Effexjakob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat