Visa ett inlägg
Oläst 2009-01-27, 21:03 #7
ices avatar
ice ice är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2007
ice ice är inte uppkopplad
Medlem
ices avatar

Reg.datum: Sep 2007
Jag kan inte riktigt hålla med ovanstående här. 10 000kr tycker jag är ett klart överpris för den här siten. No offence, men den här sidan påminner mkt om mitt allra första script i webbmiljö :P. Skämt åsido. Det är en bra idé och tanken på att du byggt allt i VStudio gjorde det lite spännande och fick ändå mig att spana in den närmare.

Dock kändes siten inte riktigt etablerad, vilket inte ger den här styrkan av att "fylla på med annonser om man vill" - och få pengarna tillbaka om 10 år. Den känns också dåligt validerad för att vara byggd i Ajax och det som tekniskt sett var imponerande var opensource.

Det är inte för att vara taskig. Jag vill heller egentligen inte på något sätt sabotera en auktion, men jag ser en tydlig trend för överpriser för sånt här. Ibland är det ett skämt och ibland inte, men det känns inte riktigt seriöst. Inget illa mot din sajt heller, det är en bra sajt. Jag tycker bara inte att 10 tusen är ett normalt pris för det här projektet.

+ Det är bra domäner
+ Det är en bra site. Den är enkel och det är enligt mig det bästa man kan göra för en sån här typ att sida.
+ Smart logotyp, och en passande design för ändamålet.
ice är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat