Citat:
Originally posted by Magnus_A@Jan 27 2009, 17:20
Ett speciellt tack till InternetSweden för den fina växelkursen 1€=10 kr!
|
"Lets keep it simple!"
Måste säga att detta nog är första gången jag inte blivit HELT felciterad av pressen, men med vissa skavanker trots allt; som de flesta känner till är det inga listor jag kommit över utan jag sa något i stil med att denna .nu-information inte finns att tillgå, så att jag tagit reda på den bakvägen - vilket faktiskt är en helt annan sak - men men kontentan är ju densamma trots allt.
Beträffande nu liggande bud vs. överlåtelseavgiften, så är inte jag någon siare och som jag uttryckt tidigare i tråden så är det bara
min förhoppning att jag når upp till min investering (vågar man inte satsa - så har man heller ingenting att vinna). Men jag tror heller inte att man ska glömma att det är över 6 dygn kvar till de första auktionerna avslutas, så min tro är att budstorlekarna kan förändras på de flesta av domänerna - men man vet ju aldrig.
Oavsett, så hoppas jag under det närmaste dygnet kunna tillhandahålla en "hot-swap" uppdatering till version 2 av systemet, med bla TLD-sortering, proxybidding mm som man kort och gott kan uttrycka det som "ivrigt efterfrågat".