Flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
|
Tack för alla svar, brukar sällan ta en argumentation med kund men i detta fall känns det ändå berättigat, som skrevs ovan så bör man ju kunna påpeka att produkten skall vara använd enligt det den är avsedd för (vilket han visserligen gjort) men då det handlar om finmekanik och dyr teknik på insidan så vet man inte direkt vad sliprondellen åstadkommit i detta avseende (vilket definitivt inte hör till hur den skall behandlas). Jag har heller ingen uppfattning hur tillverkaren ställer sig till detta då det är första gången jag får tillbaka en produkt som någon slipat bort en del av, därför känns det inte rätt att ta hem en ny och skicka ner.. Han får helt enkelt vänta på garantirep. och tar dom inte emot det av nämnda skäl så går den tillbaka till han med motiveringen om "vanvård" och "onormalt handhavande".
|