Hej
Ber om ursäkt för egenreklam, men jag tyckte det var högst relevant att presentera min situation under de två senaste dagarna, då den ändå berörde en het situation som kan hända en del av oss, om inte alla.
Jag hade gärna själv, hört och fått talat med någon som äger en site, när man samtidigt hör mycket om den på tv och i tidningar.
Att ens webbsida blir kölhalad i lokalpress och lokaltv, ABC Stockholm, Uppsala, Enköping, samt Blekinge... samt tv4 lokalt.
Både att få råd, men även ge respons på ens egen upplevelse, samt vara öppen för frågor. Det kan nämnas att när det var lite "pressat", typ just talat per telefon med 2 tidningsjournalister, just talat och kommit överens med en informationschef i en kommun, så började det röra på sig i större städers informationschefer, som just ska gå och tala med pressen, när jag fick tag i en av dem.
Då var det bara att prata med sin mentor, korrigera siten, samt diskutera lite här. Då jag såg detta forum som det ända forum jag tänkte uttala mig hos på nätet.
Många här har ju bra mycket mer erfarenheter, samt att det finns flertalet hjälpande tankar här. Även om man inte håller med varandra, så får man rakt på åsikter här, som jag värderar högt.
Så det var helt enkelt, en händelse, som jag ville dela med mig om, samt söka stöd. Jag vet inte hur högt värderad wn.se är inom alla kretsar, men hos mig är den just nu, den mest respekterade i sin genre.
Tack

alla.
/ Tony