Visa ett inlägg
Oläst 2009-01-15, 17:57 #1
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Artig som man är ställs jag alltid inför ett dilemma när jag har fått hjälp via mail av någon support, kan vara ett webbhotell, telefonbolag eller en resebyrå.

Dilemmat jag står inför är när jag har fått svaret/lösningen funderar jag alltid på om jag ska skicka ett tack eller inte. I 99% av fallen svarar jag inte på mailet, av den enkla anledningen att jag tänker att det skulle ta "onödig tid" av supporten och höja företagets kostnader. Samtidigt känner jag mig arrogant när jag inte visar min uppskattning.

Samtidigt skulle kanske ett tack stärka supporten vilket i sin tur leder till ökad produktivitet.

Hur brukar ni göra? Och ännu mer intressant, om vi har några här som jobbar med support eller har support på sitt företag får ni gärna skriva hur ni tänker



...ja, vilka dilemman jag dagligen ställs inför.
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat