Flitig postare
|
|
Reg.datum: Dec 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Dec 2004
|
Nu ar kontonamnet missvisande eftersom jag (Gottfrid dvs) inte jobbar pa PRQ langre, eller ens bor i Sverige. Fast jag hjalper till pa ett horn harifran - det foretaget ar ju nastan som ett barn for mig, och jag har ju en del koll pa vad som forsiggar.
Agarbytet har vare sig varit latt pa ett personligt eller praktiskt plan, kan jag tala om... Men jag var tvungen. Vad som maste goras maste goras.
Det har varit lite organisatoriska problem med telefon/mail-svarande som dock ska vara losta nu, och Kristoffer ar tillbaka efter cirka tva veckors sjukdom.
Det ar han och en ny kille som har hand om all daglig kundkontakt m m. och fran februari ska bada vara konstant stationerade fysiskt pa kontoret. Nytt 08-telenummer med lite mer intelligens an en mobiltelefon ar pa gang ocksa.
Angaende strommen sa finns det UPSer (med sprillans nybytta batterier), men jag vet inte riktigt hur nya agarna gjort med den biten och vem som sitter pa dem etc. Det pratades lite om att 'icke-budget-kunder' ska flyttas till en annan hall.
I PRQ-hallen ar stromforsorjningen forberedd for diesel i stallverket for inkommande kraft och jag vet att agarna kollade pa mojlig placering av dieselagg sa det kanske blir nagot dar ocksa sa smaningom.
jomper - Vill du att jag ska ordna sa du blir flyttad till hall med diesel? Det bor ga att ordna.
Det gar bra att hora av sig till mig personligen om det ar nagra fragor etc. Som sagt, PRQ ar lite av ett barn for mig.
|