Citat:
Originally posted by Tez@Jan 13 2009, 11:05
Sen, haha, det här är helt sjukt. Han skriver såhär:
Jag skrev dessutom om ni inte får någon statistik så är det en månad, men ni har haft träffa till er sida, så det har get resultat.
För det första har han inte alls skrivit så. Inte någonstans. Sen har han då mage att säga att bara för att vi har fått en liten mäng besök så gäller inte avtalet. Det är ju samma sak som att han säger att det bara kan avbrytas om jag får 0 träffar. Inte f*n kan det vara rimligt att vi skulle betala ett femsiffrigt belopp för 0 träffar!?
Det är en ettordig textlänk med ett av våra nyckelord. Ingen banner, ingen formulering. Det dåliga resultatet kan alltså inte bero på att vi skulle haft en ineffektiv banner eller dåligt formulerad annons eller så.
|
Det verkar som detta företag inte borde vara verksamma i branchen över huvud taget.
Jag ser fram emot när du publiserar namnet på företaget så ingen mer drabbas av dem.
Det är du som kund som har ensidig rätt att avgöra om du vill utnyttja optionsrätten till förlängning eller inte, det är aldrig leverantören som har den rätten.