Citat:
Originally posted by x1/9@Nov 8 2008, 08:51
Funderade ett tag men deras demoshop låg nere i en vecka drygt och det gick inte att nå företaget då jag försökte (ringde två-tre gånger under den veckan).
Så det blev inget för oss.
|
1) Vår demobutik var nere ca 1 vecka på grund av att vi uppdaterade vår demobutik.
Vi rekommenderar dock om ni är intresserade av vårt program så kan ni få möjligheten att få en egen demobutik, som ni sedan kan få med er vid ett eventuellt köp.
2) En stor anledning till att vi inte svarat kan vara för att vi pratat i telefon just då när ni ringer. Vi har öppnat en diskussion med telenor för att få en "kö-lista", för så som det är idag kan vi inte prata mer än med en kund. Väldigt tråkigt, just för att man tappar kunder som ni själva beskriver. =( Men många utav våra kunder lämnar ett meddelande som vi sedan kan ringa upp till...
Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall ni missat chansen att prova våra produkter.
Mvh
Mikael Åkesson - C4media.se