Citat:
Ursprungligen postat av hnn
Om du inte vill ha den typen av kommentarer, varför ställer du då frågor där du kan få den typen av kommentarer?
Din första fråga är att du undrar ifall någon här testat det. Att sedan Webbot ger sin reaktion av funktionen i sig får du väl acceptera ifall du frågar.
Du har inte testat sidan i sig, men när någon ger sin syn på saken, så tycker du att man ska gå och kolla upp det innan man yttrar sig? En åsikt är personlig och nödvändigtvis inte alltid korrekt.
|
Det står rätt tydligt
"Någon som testat detta?" i min första post. Jag har inget intresse av att diskutera vare sig andra aktörer eller MYC4's affärsidé. Det är så typiskt detta forum att alla ska försöka leka politisk korrekt och gå ifrån ämnet, se bara på alla trådar i köp & sälj där hobbyanalytiker ifrågasätter var och varannan försäljning.
Citat:
Ursprungligen postat av backen
Jag har testat.
Lånat ut till 4st olika företagare i olika länder och brancher.
2st betalar tillbaka enligt plan än så länge.
1 är sen 1 månad med första återbetalningen.
1 ska strax börja återbetala.
Om inte snubben som är sen med betalningen sätter igång med återbetalningarna kommer jag givetvis gå back.
Ligger inte valutarisken i att företagaran betalar tillbaka i den egna valutan och inte i euro?
Det är svårt att få en överblick i hur mycket utav räntan som fösvinner till MYC4 osv innan man får pengarna.
|
Tack, det var sånna svar jag var ute efter. Vad gäller den försenade betalningen, om lånmottagaren har ställt säkerhet så ska du ju få tillbaka investerat belopp + ränta om jag förstått saken rätt?
Vilka branscher är de 4 respektive fallen inom?