Visa ett inlägg
Oläst 2009-01-05, 11:20 #72
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by Isak@Jan 5 2009, 06:43
Själv skulle jag varit lika arg som Claesm och instämmer till 100% i vad han skriver. Otroligt dåligt skött av nunames.
Tro sjutton att man skulle bli upprörd när det händer och visst skulle det skötts på annat sätt än det gjorts från Nunames sida - fully agree!

Men att i över ett år ältra om och om igen om att Nunames är korrumperade, stjäl tillbaka en massa domäner, inte går att lita på, vill krossa entrepenörsdrömmar, egentligen är små gröna gubbar från mars..osv

Det är inte värdigt en annars så i mina ögon kompetent och mångt och mycket; förebildsperson som claesm. Som det vädrats i denna tråd och andra, så var det inte "vilken" domän som helst..

Jag funderar även (försöker plocka fram fragment från bakhuvudet) men var det inte så att Torbjörn A en gång i tiden lyckades med att registrera domänen "www" under .se - men att .SE efter en tid tog tillbaka den (ser att .SE varit innehavare av den sedan 2005-05-10, så det bör rimligen varit innan det) Är det någon annan gammal räv eller orakel som kommer ihåg mer om det?
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat