Imagereplacement är väl mer eller mindre en allmänt vedertagen teknik i dagsläget för att kunna ha vettigt innehåll som inte behöver vara i Verdana, exempelvis navigeringar och logotyper. Visst, gammal information det som står på sidan men man skall inte glömma det att mycket utav granskningen som sker via google är ändock manuell sådan. Så länge man gör det vettigt så skall man inte ha något att oroa sig för.
För designelement är det nog strunt samma, vem vill optimera sig på ordet "startsidan", "kontakt" etc.? Sedan ens företagsnamn torde finnas med i innehållet på sidan såpass mycket att google förstår att du letar efter
www.webmasternetwork.se om du söker på webmasternetwork utan att för den delens skull måste ordet finnas med i h1'an, title, meta och allt. Det är ju trots allt innehållet som man vill optimera på, inte sidan som man har allt på. Det är innehållet som besökarna letar efter.
http://www.456bereastreet.com/archiv..._to_hide_text/