Ämne: Jetshop?
Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-30, 15:25 #13
Pippilotta Pippilotta är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Pippilotta Pippilotta är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Hej
Jo vi har jobbat med Jetshop några år nu.
Jag har inte ett helt enkelt o klart svar på detta då mycket beror på vad det är för som passar just din butik.
Det som varit bra är driftsäkerheten, relativt snabba på supporten och vår "egen" affärsutvecklare är bra.
Du har rätt många funktioner i admin och det är lätthanterligt.

Men sedan slutar jag nog att jubla:-)
Det känns som att de riktar sig på att mjölka in så många e-handlare som möjligt med att gå ut med ett relativt lågt pris men ambitionerna att behålla oss som efter en tid vill ha lite mer än basstandard är det sämre med.

Har i flera år försökt få de att förstå fördelen att kunna fakturera ex Norge.
Dessutom kostar allt extra en fasans massa pengar:designmoduler, direktbetalningsfunktion, trafiken kostar extra vilket irriterar mig till max-ju större du blir desto mer får du betala för trafiken!!!
Allt detta måste du också räkna med i avgiften/månad och det är svårt att veta i förväg vad det blir.
Dessutom har de ibland 20 dgr och ibland 30 dgr på fakturorna vilket kan anses märkligt...
Rabattmodul kostar också extra så se över alla funktioner noga och fall inte för ett bra introduktionserbjudande.

Skulle spontant råda till att välja ngn annan faktiskt men har inget bra tips på vilket eftersom vi själva letar.
Vet att stadium gjorde en grym genomgång av alla leverantörer innan de satte igång så det kanske kan vara ett hett tips.
Lycka till
Gunilla
Pippilotta
Pippilotta är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat