Visa ett inlägg
Oläst 2003-09-08, 02:11 #6
Pekay
Guest

Pekay
Guest

Citat:
Originally posted by Nelly.se@Sep 7 2003, 05:13 PM
Vi har under sommaren lanserat Nelly.se och kommer att i höst att dra igång ett eget affiliate system, vara med i tradedoubler samt köpa trafik/banner plats. Nu i dagsläget har vi ca 1000 unika om dan. Tack vare gymnasiekalendern och en krog turné.

Men vi har knappt en länk ute på internet än. Inga banners eller någonting.

Därför söker vi någon som kan den Skandinaviska internet scenen, och kan hjälpa oss att få mer trafik till vettiga pengar.
Vettiga betyder inte någon övre gräns, men vettigt iform av: Kostnad mot antalet unika besökare och att det är handlande och intresserade människor. Vi har nu 50/50 killar o tjejer som handlar.

Samt någon som kan sitta några timmar i veckan och länka nelly på gratis länkssidor.
Ni får givetvis egen stat sida och url. Samt kommision.

Vi är även öppna för andra förslag & samarbeten.
Tack

Jonas
Den dagen jag samarbetar med en sajt som kopierar text från andra sidor utan tillåtelse....
Den dagen får ni skjuta mig.

Jag ber om förelåtelse för att jag inte förklarade mig bättre, för er som inte vet så kopierade
Nelly.se köpvillkoren rakt utav från Lastbryggan.se.
Min flickvän som märkte det. För den stora missan var inte att texten var exakt samma
utan de hade glömt att ta bort "lastbryggan" i en punkt....

Nu är det i princip samma sak fast de har ändrat något ord här å där.

Vad som gör mig mest förbannad är att nelly.se skyller på sin "webbdesigner" som
de anlitat för att göra sajten.

då tänker jag såhär;
1. vad är det för idiot som inte läser igenom villkoren som deras inhyrda designer har gjort?
klart man läser igenom allt å ser att det är korrekt
2. man kan ju tro att en människa som intelligens nog att öppna en dörr bör förstå att man inte skyller ifrån sig
och anklagar sin "inhyrda webbdesigner", ungefär som att man köper hem en vara från lastbryggan.se
och så är det fel vara de skickat så ringer du till mats som driver lastbryggan.se och säger, mats!
ni har skickat fel vara då svarar mats "jag har inte gjort fel, det är vår lagarchef".

DET HÅLLER INTE.
TA PÅ DIG ANSVARET för vad ni gjort, det är ju solklart att nelly.se har kopierat texten rakt utav.
det är inte deras webbdesigner som kopierat detta, utan det är de som postar här.

fyfan *spottar* 0 respekt

AT invest AB som ligger bakom nelly.se..... De 2 personer som ligger bakom företaget drev förut ett företag som heter "Comin Login" (är inte säker på om det är rätta namnet). Comin Login är/var ett företag som sålde kort med login och password till porrsajter. De har rätt många återförsäljare.
Lastbryggan.se är en utav de återförsäljarna, så det är INTE utav en slump att nelly.se kopiera lastbryggan.se´s köpvillkor...

jag reservar mig för eventuella för deras gamla företagsnamn =)