Citat:
Ursprungligen postat av f_b
Citat:
Originally posted by -klein@Dec 16 2008, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av f_b
Jag har ringt numret som börjar på 37 ett antal gånger och brukar få svar ca 1 gång på 7-10 försök, oftast har jag pratat med Mikael. Då har beskedet (förutom några standardbortförklaringar och ursäkter för att det strular) varit att jag ska ringa upp under eftermiddagen eller nästa dag. Följer man tipset och ringer vid och omkring angiven tidpunkt så svarar givetvis ingen.
Svarsfrekvensen på e-postadressen [email protected] är ännu sämre sedan övertagandet, exakt 0,000 svar på kanske 10 försök. Det är nästan lite humoristiskt och jag hade gärna stannat kvar som kund och sett om det blir bättre framöver, men tyvärr blev jag tvungen att byta webbhotell innan mina kunder började hata mig alltför mycket.
|
Om du PM:ar mig, så skall du få ett antal kontaktvägar..Beroende på vad ditt ärende gäller.
|
Som sagt, jag har redan flyttat sedan några månader tillbaka. Inte för att jag är sur, men har man problem med t.ex. mailen så vill man räkna insatstiden i minuter eller max timmar, inte i veckor som det ibland blivit när jag inte fått tag på er. Ett tips är att publicera kontaktvägarna på er hemsida, eller att ni ser till att någon alltid svarar på supportnumret under kontorstid, så att kvarvarande kunder kan få hjälp.
|
Det finns kontaktvägar står på hemsidan, och kvarvarande kunder får hjälp.
Dock kanske inte kl 23.00 , som en del var bortskämda med. Utan man får ringa under normal kontorstid.
Vi förnya alla domännamn som man begär skall förnyas och vi släpper alla domännamn som man vill att vi skall släppa.
Vad det avtalen beträffar har man sagt upp sitt avtal så gäller det. Finns blankett på proinet hemsida.