Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-27, 19:35 #33
frankws avatar
frankw frankw är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2008
frankw frankw är inte uppkopplad
Medlem
frankws avatar

Reg.datum: Dec 2008
en gammal tråd som blev realistiskt hård men jag gillar inte idén att "ge upp" utan att ha försökt B) , marknaden i Sverige är nog mättad, känns som om nya mindre aktörer utan miljoner får komma med en gerilla marknadsföring på hög nivå

Skulle vara kul att lista några olika sorts billigare metoder,idéer som man kan hitta på som skulle kunna ge resultat?
skriver ner några egna tankar och hoppas någon fyller på med konstruktiva förslag

funderade först på SEO och den sköna gratis trafiken men den är nog körd?
ordet poker lär man aldrig komma top 10 på men en bra mening kanske?
SEM får man inte syssla med har jag för mig

Att som ny starta med affiliates är man tvungen att söka sig till existerande nätverk ?
eller kan man tjäna på att kontakta potentiella affiliate sidor själv direkt? (då får man all administrativt på sig, kanske kostar mer i tid och pengar för ett litet bolag?)

Bloggar finns det gott om ifall man letar där kan man nog få till det rätt bra

Sajter som redan toppar google likt olika pokerforums/nyhets sajter osv hur jobbar dem med annonsering?
kanske inte sikta in sig på toppande p o k e r . se som kan kosta? men liknande mindre sajter bör det nog finnas en hel del av

Man får nog satsa mycket på de nuvarande spelare och få dem att locka till sig vänner genom roliga priser/tävlingar
Någon som känner till något mindre poker/betting företag som vart flitiga i kampen mot dem stora och kan skänka hopp i den här tråden?
frankw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat