Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-22, 21:56 #49
claes claes är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2005
claes claes är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Originally posted by Internet Sweden@Dec 21 2008, 14:21
(och snälla!! - låt oss slippa tjafset kring claesm´s [nu.nu] som Nunames inte lät honom förnya pga av reservering till registret - på samma sätt som IIS reserverat [se.se])
Jag hade inte tänkt lägga mig i denna diskussion, men eftersom du tar upp det, måste jag påpeka att din jämförelse med se.se inte är korrekt - det finns ingen som haft se.se registrerat i 10 år och om det skulle ha funnits är jag övertygad om att denne skulle fått behålla domänen även om .se ändrat sina regler. Vi är många som har domäner under .se som egentligen nuförtiden är reserverade som landskoder och inte får registreras, men jag är övertygad om att vi kommer få behålla dessa domäner, precis som vi med tvåbokstavs .se-domäner fick behålla dessa under den period som .se inte godkände kortare än tre tecken.

Min domän registrerades enligt reglerna, jag hade den i 10 år, förnyade den flera gånger på uppmaning av Nunames. Att ta tillbaka en sådan domän har inte skett någon annan stans så vitt jag vet och jag är övertygad om att .se inte skulle göra en sådan kupp mot några av sina domänkunder.
claes är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat