Internet Sweden:
Citat:
Pitbull - Storartat! Kan du peka på något i mina inlägg i den här tråden där jag är speciellt pro-.nu?
Eller på vilket sätt skulle mitt innehav vara relevant för det jag skrivit?
|
-Det är ett spekulativt yttrande/antagande, därav frågetecknet i slutet av meningen.
Citat:
Din personliga värdering är måhända intressant (se nedan), men är ungefär lika genomtänkt som att säga att .com-domäner bara ska få användas av kommersiella siter, eller att inga andra än montenegriner ska använda .me-domäner.
|
-Läs gTLD och ccTLD så förstår du.
Citat:
- Det är kvalificerat bullshit! Jag vet av väl initierad källa att det under hösten 2008 aldrig registrerats fler .nu-domäner sedan .se´s reformering 2003!! Detta när .com stannat i tillväxt och till och med backar..
|
-Och orsaken till detta är?
Citat:
Bill Semich är singular - det är 1 (en) person!
|
-Bill Semitech är knappast ensam på tallriken som föder dem, även om han juridiskt är den som innehar avtalet (som har varit uppe till diskussion tidigare).
Citat:
Avslutningsvis Pitbull, måste jag säga att med tanke på vad du skriver, så är det ju intressant att du själv sedan feb-mars 2005 är innehavare av åtminstone 5 stycken .nu-domäner..
|
-Jag har aldrig förnekat något innehav av .nu-domäner. De .nu som jag har är främst strategiska registreringar. Jag använder ingen aktivt och min åsikt om .nu kvarstår.