Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-13, 12:28 #7
Thommy Ottingers avatar
Thommy Ottinger Thommy Ottinger är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Thommy Ottinger Thommy Ottinger är inte uppkopplad
Nykomling
Thommy Ottingers avatar

Reg.datum: Feb 2006
Här kommer ett något försenat svar. Men min nya tjänst har tagit all min tid senaste veckorna så jag har inte haft möjlighet att följa debatten här.

Tack för lyckoönskningen Finnmera.
Jag har ju jobbat på Eastpoint/Getupdated i åtta år och kände att det var dags att prova vingarna i en ny miljö, och än så länge känns det väldigt rätt.

Jag har länge tyckt att marknaden för sökannonsering är väldigt omogen i Sverige och känner att många missförstår produkten och med det stundtals väljer "knasiga" tillvägagångssätt och strategier för sin leverans av SEM. Därför har ett byte till en konkurrent egentligen aldrig varit aktuell för mig. Men efter ett förutsättningslöst möte med iProspect kände jag att vi delade synen på sök och att de var/är så pass långt fram redan. Så ett byte dit kändes rätt helt enkelt.

Google i Dublin har aldrig varit en målsättning heller. När det väl dyker upp en aktör som kan hota Google så vill jag vara delaktig och jobba mot alla nätverk och inte vara bunden till Google. För att komma tillbaka till tråden så tror jag fortfarande inte att den konkurrenten blir Microhoo :-)
Thommy Ottinger är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat