Citat:
Originally posted by Lars-Göran Forsberg@Dec 11 2008, 09:48
När det gäller domännamn som släpps efter en tids karantän så handlar det i dagens läge ofta om sekunder eller max några minuter innan de mest åtråvärda bland dessa är registrerade på nytt. För att vara med och tävla om dessa så finns det egentligen bara en väg att gå och det är att använda någon av de snapbacktjänster som finns på marknaden idag.
Vårt system är förvisso helautomatiskt och det går även att ladda med pengar i förväg så man slipper vänta på fakturan men det är inte byggt med denna typ av registreringar i fokus och vi erbjuder alltså inte någon snapbacktjänst per se. Jag rekommenderar alltså inte att man försöker använda vår registreringstjänst på detta vis.
När det gäller beställningar som inte går igenom även fast domännamnet är ledigt hos .SE så är det vanligtvis så att det redan finns en beställning för just det domännamnet och vi kan då inte ta emot ytterligare en sådan. Domännamnet visas därför som upptaget om man gör en sökning i vårt beställningsformulär.
|
Ett svar som är hur seriöst formulerat som helst, Fler borde använda denna ton gentemot kunder. Vi har ju sett skräckexempel på hur kunder behandlas med nedlåtande attityd. Här var ett exempel på ett helt saklig attityd utan nedlåtande värderingar, mer sånt.....
Jag är inte kund hos Loopia, men jag är nöjd med de webbhotell jag använder idag.