Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-12, 19:01 #2
najks avatar
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2005
najk najk är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
najks avatar

Reg.datum: Oct 2005
Jag blev lite paff när jag gick in på sidan, har inte besökt den tidigare och möttes av en hel del saker till hund. Nu har jag inte mitt webbläsarfönster över hela skärmen, utan har massa andra saker snurrandes samtidigt, men mitt förslag är att försöka minska på header-logon, flytta på live-chatten och på så vis få upp menyn, kanske göra menyn i flersteg.

Jag vet inte hur mycket hundtillbehör du säljer men ett menyalternativ "Hund" som fälls ner och visar alla relaterade saker kanske vore bra, då min uppfattning av sidan är att den vänder sig till kattägare. Annars gillar jag sidan, en stor databas med tips för kattägare var ett stort plus.

När jag la till en vara i kundvagnen var det inte alls logiskt att den hamnade långt ner på vänster sida, jag hade räknat med att den skulle ligga längst upp till höger, eller någon stans högt upp på sidan. (typ som discshop, cdon och de flesta andra stora e-handelssidor)

Personligen gillar jag inte att mötas av en "registrera dig" när man klickar på kundvagnen utan ser hellre att jag får se de varor jag lagt där, med frakt separerat, kan man dessutom se leveranstid i kundvagnen direkt är det bra.

Mitt besök slutade när jag var tvungen att registrera mig, varför kan jag inte få handla som "engångskund"?

Skärmdump på vad jag möttes av:
najk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat