Hej på er
Håller precis på och gör om min butik
www.swecat.com, och har massor av saker som ska ändras, bla frakten ska synas i varukorgen och varukorgen flyttas upp så den syns bättre, och man ska kunna välja antal att lägga i kundvagnen samt att den gröna färgen försvinner och byts till blå i samma variant som
www.4leggedfriends.se.
En stor förbättring är att snabbkassa införs, samt mailbevakning när varor slut i lager kommer in igen.
Jag har massor av tankar själv kring detta och orkar inte skriva alla förbättringar här, men jag skulle ändå vilja ha mer feedback även på butiken i allmänhet och vad som skulle göra att fler handlar.
Därför har jag utlyst en tävling i min butik för att få in många förslag från kunder och allmänhet på hur SweCat ska förbättras. Tävlingen går ut på att man lämnar ett förbättringsförslag och bäst förslag vinner ett rundetorn klösträd från kattens no 1.
Så alla kattägare här på WN ni får också gärna lämna feedback och förbättringsförslag i denna tråd, men eftersom det är jul så känner jag mig taskig att efterlysa feedback här utan att också ge er en chans att delta i tävlingen, så vill ni ha chans att tävla får ni dessutom skicka mig ett PM med er e-postadress samt vanlig adress ifall någon vinner.
God Jul på er alla