Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-12, 16:12 #13
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Efter att ha läst igenom denna tråd ser jag att vissa saker jag skrivit kan uppfattas som rätt så hårda och elaka ord. Det var absolut inte min mening. På inget sätt är vi helt felfria. Det finns väl ingen som är det? Det är därför vi håller på att undersöka vad det är som har hänt för de kunder som säger att de inte har fått någon påminnelse.

I vissa fall, som med Drezzzers faktura, så kan fakturan/påminnelsen felaktigt ha klassats som spam (av någon orsak eller hos någon leverantör). Då måste vi givetvis kolla upp det och se om vi kan motverka det på något sätt. Ni som skickar e-post till användare med Hotmail, Gmail etc. vet säkert hur hur detta fungerar.

Det kan likaså uppstå fel med våra e-postutskick. I det här fallet har ett flertal kunder fått våra påminnelser, samtidigt som andra inte hade fått det. Då gäller det att vi kollar upp och löser det också.

Oavsett vad så tar vi givetvis sådana här saker på allvar. Vi vill inte stänga ner en kund som har som avsikt att fortsätta anlita oss. Det vore ett affärs- och företagsmässigt självmord. Om någon annan här på WN har missat en påminnelse från oss, meddela oss då gärna om det på [email protected] så att vi får möjlighet att följa upp det ordentligt.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat