Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-12, 14:27 #7
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2005
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Drezzzer
hnn: Självklart har jag varit i kontakt med dem, det kan man ju tyvärr inte undvika i fall som detta men som vanligt anser dem ju bara att det är kundens eget problem...en vanlig attityd när man talar med detta företag.

Ännu en felaktig generalisering. När vi talades vid över telefon så förklarade jag för dig att det här skulle undersökas ordentligt, vilket är fallet nu. Jag får be om ursäkt om det inte framgick tydligare, du verkade dock inte vara så intresserad av att lyssna på mig.

Citat:
Originally posted by -Drezzzer@Dec 12 2008, 14:05
JonathanS: Det stämmer bra att fakturan har kommit men den kategoriserades som SPAM-post och missades. Det som är problemet i det här fallet är att alla seriösa företag som jag känner till skickar en påminnelse vid utebliven betalning, så varför kan inte ett företag som Binero klara av det? Jo, jag vill påstå att detta är ett generellt problem då ni återigen har visat att ni inte har någon kontroll på er faktureringsprocess, riktigt illa!
Som sagt, vi brukar skicka ut påminnelser. Det tror jag nog fler på WN kan intyga likaså.

Citat:
Ursprungligen postat av Drezzzer
Fick precis pratat med supporten på Binero igen och enligt denne person var det lite kaos här idag. Ok varför då undrar jag? Vi har kört avstängningsprocessen och det ringer som bara den här..

Så Jonathan, det känns som om problemet var lite större än du vill göra gällande??
Ja, det brukar vanligtvis vara väldigt lugnt hos oss. I morse körde vi månadens avstängning, av kunder som inte betalt sina fakturor (14 dagar efter förfallodatum). Med tanke på att vi har lägre bemanning på kontoret idag så var det egentligen inte den bästa dagen att göra det på. Jag vill inte påstå att det är kaos hos oss, men jag kan hålla med om att belastningen på vår support är högre än vanligt.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat