Visa ett inlägg
Oläst 2004-10-19, 22:42 #7
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
hmm.. såg inlägget igår.. och tänkte jag skulle skriva nåt.. men det orkade jag inte just då.. sen visste jag inte vad jag skulle skriva - det var så mycket jag hade ändrat på den sidan..

men nu vet jag vad jag ska skriva - gör om allt.. den faller inte mig i smaken alls.. den är smaklös helt enkelt (inte porrig o så utan bara tråkig)

nu är det kanske svårt att göra en webshop attraktiv men framförallt i den branschen där det finns en webshop runt varje hörn så kanske det är ännu viktigare att sticka ut med en fräsch och attraktiv layout..

och vad gäller tjejen till vänster - hon ser ju helt ok.. men låt henne för guds skull göra något annat

kanske dags att se till att butiken tilltalar tjejerna med.. jag vet inte hur det är med tjejerna så men jag tror inte det är upphetsande för dom att en tjej slickar på en dildo.. men jag kan ju ha missuppfattat hela kvinnosläktet

nej.. bygg om allt.. från grunden - och försök att INTE ha den gamla i bakhuvudet när den nya ska ritas.. kanske anlita någon för att rita den?
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat