Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-11, 08:07 #70
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Ofta är jag kund och köpare av både programvaror, digitalkameror, datorer, bilar, mjölk, pizza, bensin m.m.
När jag är i rollen som kund så vill jag inte bli bemött med den attityd som Sten har visat här på forumet mot Tomas J. Det är mitt egenintresse öppet och ärligt redovisat....
Detta var en sammanfattning av mitt egenintresse

Jag förstår det, och jag är helt överens med dig, och på många sätt är vi nog väldigt lika gällande det, det jag menade är bara (och vi kan väl nöja oss med att vara överens om att vi inte är överens) att du faktiskt inte vet vad som hänt.

Citat:
Originally posted by -Tomas J@Dec 10 2008, 10:28

Det handlar om det Conny skriver, jag ogillar skarpt att bli illa behandlad av näringsidkare - och jag ringde Sten 2 gånger och ändå vidhåller han att ett enligt honom gammalt obetalt serviceavtal ligger mig till last....
Så kort och gott så kan man säga att du väldigt tidigt hade möjligheten att få en fungerande lösning, genom att betala, men lät stoltheten (eller vad vi nu väljer att kalla det) stå i vägen. Om en kund har obetalda ärenden hos dig, hur påverkar det hans möjlighet till kredit ?

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas J
Till sist en fråga jag gärna upprepar, vad är det för verksamhet du har på nätet gummianka? Det framgår inte av din profil eftersom hemsidan inte finns, mer än att den är ondskefull. Det är alltid intressant att veta lite om vilka man diskuterar med. Det gör ofta diskussionerna mer relevanta och risken för osakligheter och andra avarter du tycker dig se på internet minskar betydligt med en identifierbar avsändare vilket jag tycker är bra.
Nu vill jag iofs inte påstå att det är någon hemlighet, även om jag inte vill ha det förknippat med just den här tråden (vilket dock inte på något sätt betyder att jag inte står för mina åsikter, men vi kan ju alla se hur dyl. trådar, åtminstone så länge dom är aktiva, placerar sig i serpen)
Men framförallt anser jag att mina åsikter står bra för sig självt (eller inte gör det, om man tycker så är fallet) och, om något, är väldigt sakliga, oavsett om jag heter Blondinbella, Janne Josefsson eller Gummianka, eller oavsett om jag utvecklar eller köper/säljer domäner för 5kr, 50 kr eller 50.000kr, eller gör något helt annat, hur menar DU att mina åsikter eller idéer skulle vara mer eller mindre betydelsefulla utifrån dom kriterierna ?

Sen när det gäller just "ondskefull" så kan man väl enklast förklara det med att jag tillhör den ironiska generationen, vill du absolut sätta en titel på mig som är relevant för det här forumet så kan vi säga att jag köper/säljer domäner.
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat