Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-10, 23:30 #2
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2006
Håller helt med dig i allt, men kanske inte:

Citat:
nästan så att Postens misshandel av paketet är något positivt
Jag har mardrömmar om hur posten hanterar våra paket, slänger in skiten i postbilen, trots att det står "Hanteras Varsamt" på varje kolli, kommenterar man sen hur dom behandlar paketen så får man en snyting med "dom ska klara att falla från 1 meters höjd.." Nu har jag mer eller mindre slutat bry mig, för det genererar bara negativ energi, man får försöka packa så bra man kan och hoppas på det bästa. Posten är dock ett skitföretag i nästan alla avseenden, tar inget ansvar när dom förstör paket och inte heller när dom kommer flera dagar för sent, när dom missar att SMS-avisera kund med 1 eller flera dagar, dyra är dom också jämfört med tex. DHL, kundservice ofta obefintlig och man kopplas runt som en dåre. Enda direkta fördelen är deras många serviceställen och att folk "känner till dom"..

Fick en kameraväska i aluminium förstörd, den var bucklig av en uppenbar smäll från en lastbilsdörr eller efter blivit tappat från hög höjd på ena hörnet, vad kom dom fram till i sin utredning då? Jo, att vi hade packat den dåligt, vi fick delsvis ersättnig efter en j*vla massa tjafs (för väskan, men inte för produkten inuti).
dannel77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat