|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2006
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jan 2006
|
Vi har problem med din del .se, De ringde mig förra veckan och frågade efter vår förra VD, då jag förklarat att han slutat för över 2 år sedan så ville han prata med vår marknadsansvarig, då jag svarade att vi ej hade någon med den titeln utan undrade vad det gällde så sa de att de ringde från dindel, jag sa då att de skulle prata med en annan person på vårt företag och att de kunde ringa senare under dagen.
Efter ett par dagar dök det upp en beställningsbekräftelse med personen som jag namngavs namn, det stod att vi skulle betala för samma kontaktuppgifter som tidigare (trots att vi hade flyttat innan jul förra året och alla kontaktuppgifter var felaktiga). Personens vars namn de angivit som referens faxade tillbaka och sa att vi minsann inte har beställt detta av dem och bestred deras bekräftelse.
Då ringde säljaren tillbaka och sa att han hade pratat med någon annan på¨företaget vars namn han glömt som hade beställt, då blev han frågad om varför han då skrivit en felaktig referens på bekräftelsen så ville han återkomma när han tagit reda på korrekt namn.. och eftersom han nu pratade med oss så hävdade han minsann att vårt bestridande inte var giltigt och att vi var tvungen att faxa in ett nytt bestridande bara för att han nu pratade med oss i telefon igen.
Nu ringde han igen på morgonen och sökte personen han mycket väl vet inte börjar jobba kl 8 eftersom det var den tiden han ringde förra gången och jag då sa att han fick ringa efter klockan 9:30. han vägrade ange sitt namn eller vart han ringde ifrån, jag frågade om jag kunde ta ett meddelande men han fortsatte att luska i "om inte den personen är anträffbar, vem hanterar då marknadsföringsärenden?" osv..
Man blir så trött på dem.. synd att telefonsystemet jag sitter på inte har 24/7 inspelning, utan jag måste trycka på inspelningsknappen för att starta den.. det är så lätt att glömma..
|