Var i mitt försök till rolig historia skrev jag att jag ansåg mig ha rätt? Tycker det bara är synd att dom dragit ner resurserna på att gripa dom som delar ut, scener, organiserade kriminella och nu inriktar sig på svenssons istället för att få ut Pengar istället för att Stoppa "rörelsen".
Om vi nu ska vara så petiga så kan du inte jämföra med en tandläkarbokning

Isåfall om jag betalat 1 månad i förväg (tv-abb) för ett besök och meddelar att jag jobbar och inte kan komma första planerade mötet och vi bestämmer ny tid.. har ändå betalat
Men visst jag håller med.., det är ju lika olagligt som att jag går över till grannen och ser hans inspelade avsnitt av Efterlyst.
Skulle tvkanalerna erbjuda en tjänst online t.ex som i england o amerika där man själv kan se när man vill så skulle jag gladligen betala den extratjänsten (får mediet betalt 2ggr, tvabb o internettjänsten). Denna service har konsumenterna önskat i 10års tid som aldrig dyker upp som en bra tjänst nog.
Jag lär fortsätta ladda ner avsnitt ja missat av dom kanalerna jag har tills dess. Jag har betalat hursomhelst. Klagar dom får jag väl be dom skicka mig en ny inspelningsbar box

Resterande program/filmer köper jag självklart.
Sen ja jag har ingen rätt till det men stäm mig isf