Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 106
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 106
|
Jo det senaste veckorna har inte inte varit kul.......... Fast vi har haft en sväng med problem under våran samt sommaren men detta tar nog priset. Förutom båten som hade kört sönder en kabel till danmark. Sedan alla problem mot CEKAB fast allt kanske inte är dibs fel...
Kanske värt att gnälla så man får tillbaka sin (990) i månadsavgift iallafall..
Vi är väldigt beroende av att kunna genomföra betalningar just-in-time då våra varor är tillfälliga och oftast kort datum så att säga. (ingen e-butik)
Vi har beslutat oss att för att ta in en annan leverantör på nätbetalningar, vi kommer nog ha två leverantörer så vi kan byta i mellan i realtid. Problemet är att man då måste bygga ett smart system för att känna av hur det går för sina betalningar och byta vid fel, eller göra det manuellt vid större händelser.
Skulle kännas bättre med att ha sin kontokorts leverantör i sverige/stockholm än i Danmark, visst stockholm kan ju också trångla (brand kistatunneln för något årsedan)
De andra leverantörer vi har kollat på är PayEx, Samport, MyPay, Auriga lutar nog åt det senaste.
Tror PayEx kör med Babs eller?
Något annat kan ju vara bra att ha andra alternativ till kontokort, direktbetalning bank och faktura så man kan få igenom något när kontokorten strular.
Fast rhdf förhoppningviss så har de haft alla fel nu, nu kan det bara bli bättre.
De har inte råd med att fortsätta så här, tror de har blivit förstora och blir ju alltid lite jobbigt att bygga upp sig men det har de förhoppningsvis gjort det nu.
|