Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-04, 11:02 #19
MungoBBQ MungoBBQ är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2008
MungoBBQ MungoBBQ är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2008
Jag hade Oderland till mina sidor för ett par år sen, men bytte bort dem helt efter att de upprepade gånger klagat över att jag drog för mycket "resurser" (antagligen CPU/Disk IO) utan att få det specificerat. Till slut hotade de med att helt sonika stänga av mitt konto abrupt, vilket gjorde att jag snabbt bytte till en annan ISP där det funkat utan anmärkning sedan dess.

Jag hade dock under tiden hos Oderland inte mycket att anmärka på vad gällde tjänstekvaliteten - tvärtom tyckte jag att servrarna funkade bra, att Jack svarade mycket snabbt på support-e-mail och att det var prisvärt. Men om du har en sida/tjänst som du tror kan dra lite mer trafik så skulle jag INTE rekommendera Oderland.

Mest besviken var jag på att de ständigt klagade på mina tjänster, utan att berätta exakt var problemen låg samt att de inte alls var villiga att hjälpa till med felsökning. Det var lite halvsvårt att hitta problemen på egen hand när man bara fick beskedet "Din sida drar för mycket resurser - fixa!". Och som sagt, efter att jag bytte till Levonline gick allt som tåget, med exakt samma kodbas, utan att jag fick några klagomål där.
MungoBBQ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat