Citat:
Originally posted by gummianka@Dec 4 2008, 08:16
vilka j-vla dramaqueens ni är...sorgligt...jag tycker absolut att Thomas ska anmäla Sten, och Conny ska fortsätta att gå in på Unicell´s forum och skriva ner dom (kan man gissa att om Conny haft ett forum på Verimentors hemsida så hade det bara innehållit positiva omdömen ?)...för då har ni ju verkligen åstadkommit något...
Jag tror starkt på marknadsekonomins självläkande krafter, tycker ni det är en undermålig produkt, använd den inte, tycker alla andra likadant, så försvinnet produkten till slut. Nu handlar det bara om att ha "rätt" och att skapa negativa effekter som bara kan ha sitt ursprung i den svenska avundsjukan och jantelagen.
|
Jag tycker det är en bra idé att ha ett webbforum om man säljer en programprodukt. Vad jag däremot tycker är viktigt är att visa respekt för användarnas problem och att göra sitt bästa för att försöka lösa kundens problem. Då får man nöjda kunder även om man har en risig produkt. Men har man en taskig attityd till kunderna så kommer det så småningom att synas i bokslutet, även om det kan ta tid. Det måste ju komma fram konkurenter som kan leverera lika bra produkter men med en bättre attityd först.