Citat:
Originally posted by Littlefinger@Dec 1 2008, 17:14
Sen tycker jag det var riktigt onödigt av Conny att gå in på deras forum och fortsätta tjafset, varför?
|
Jag anser inte att jag har gjort mig skyldig till att "fortätta tjafset". Låt mig presentera varför jag anser det:
Jag var nyfken på företaget och det forum de enligt diskussionen här på WN hade. Jag gick in och läste en tråd där Sten kom med en ren lögn, att SPCS/VISM spärrar programmets från att fungera när serviceavtalet gått ut. Eftersom jag själv har använt SPCS Administration 1000 sedan 1999 och att jag vissa år haft serviceavtal och några år hade jag det inte, så kunde jag bara krasst konstatera att Sten ljög rakt upp och ner på forumet. Jag skrev då helt i vänlig ton att jag använder programmet (SPCS/VISMA) och att det fungerat för mig utan serviceavtal.
Sten började då förolänpa mig offentligt vilket jag helt igonrerade men jag vidhöll mitt påstående att programmet fungerar utan serviceavtal. Vad som hänt efter det vet jag inte för jag kunde inte komma in igen på forumet när jag testade i dag att klicka på en direktlänk till ett meddelande som visades i den här länken.
Jag anser att detta var en het annan fråga som är helt orelaterad till den diskussion som försiggått här i denna tråd. Därför har jag inte fortsatt något tjafs av något slag.