Visa ett inlägg
Oläst 2008-12-03, 17:20 #33
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2005
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar

Reg.datum: Nov 2005
Jag håller med dig Carro, jag gillar inte butiker exempelvis som i sina ordervillkor säger frakten ser du i kassan, eller frakten ser du i varukorgen men inte talar om alls i ordervillkoren något kring kostnaden. Det gör mig vansinnig.

Själv har vi ordervillkor där vi skriver ut frakten samt att den syns i kassan. Eftersom det alltid är en enhetsfrakt så har vi det inte i varukorgen än, men det är ett tillägg som kommer i vår nästa butiksversion som kommer i dagarna.

Min kodare knappar för fullt just nu för att fixa alla krav jag har och det som ska fixas innan vi släpper butiken.

Dreamlogistics instämmer till fullo och jag förhandlar fortlöpande med vår nuvarande logistikpartners eftersom jag inte packar själv, däremot så börjar det snart bli dags igen för en offertförfrågan med även fler alternativ så då återkommer jag säkerligen ;-)

Ska tilläggas att jag under jul sänkt frakten till 79 kr har också höjt en del priser på varor och vi får se hur det går.
Jag tror på kombinationen av lite lägre frakt dock ej fraktfritt (eftersom jag hade i mitt tycke för mycket klagomål) och högre priser på en del varor för att finansiera.
Efter årsskiftet ska min masterplan för hur jag gör fortsättningsis vara klar.

Conny, ett klassiskt citat som alla entreprenörer borde säga varje år.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat