Nykomling
|
|
Reg.datum: Aug 2007
|
|
Nykomling
Reg.datum: Aug 2007
|
Samma här!
DiBS har strulat otroligt mycket för oss den senaste tiden, allt sedan deras flytt till nya servrar. Det började med att deras system inte längre kunde visa sammanställning för totalsumma per dag och sen brakade det loss.
På senaste tiden har det inte gått en dag utan någon form av störning, antingen har inte deras administrativa system fungerat (= vi kan inte se och processa betalningar) eller så har kunder inte kunnat genomföra betalningar (= vi får ingen inkomst)
Vi är *EXTREMT* less på DiBS och deras amatörmässighet. Så lång tid som detta har strulat kan det inte ta att lösa detta problem! Antingen har dom helt inkompetenta tekniker eller inhyrda konsulter och / eller så är DiBS helt inkompetenta som upphandlare av drifttjänst.
Vi har varit och bråkat på dom nästan dagligen och precis som ett tidigare inlägg här så verkar det vara upp till var och en som drabbats att förhandla sig till någon form av ersättning. Jag hyser mkt låga förhoppningar om deras vilja till att ersätta sina kunder och förutom att lägga ner energi på att sparka på dom för ersättning så undrar jag:
Vilket alternativ finns det till DiBS? Vi har avtal med MC / Amex / VISA samt Föreningssparbanken och BABS. Ge mig tips på företag som vi kan ertsätta DiBS med som fungerar!
Alla seriösa svar emottages tacksamt :-)
|